16 maj 2009

hejjsan :)
sov som sagt hos mathias igår, vi kollade typ på en film när han och marcus va små, sååå jävla söta asså (A) sen kolla vi på en annan "vanlig" film men jag somnade typ, haha och de gjorde han me, så vaknade typ 4 och stängde av -.- aja, vid 1/halv2 idag så hänkade bästus te brunos så solade jag :) blev liten kant men känner mej fortfarande vit :( sedan dess har jag bara suttit här typ och laddat ner massa låtar te falun och snart ska jag lägga in dom i min&beckas ipod. sen nyss gjorde jag och mamsen vanilj panakotta, mums! (A) så den är klar om typ 3timmar, haha . ikväll så sover jag nog hos mathias igen, vi får se hur det blir :)
puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0