2 maj 2009

ja hörni, 2 maj idag... för exakt ett år sedan var det här den lyckligaste och roligaste dagen i hela mitt liv, hitills alltså :)
aja, dagen började bra, vaknade breve min lilla älskling och när jag hade fixat mej lite oh så så drog jag te fh där jag och cecilia träffades. sen drog vi te brunos och dit kom oxå becka :) fast de va bara jag som solade idag. sen drog vi te centrum för cecilia skulle köpa lite stuffs. köpte glass och dricka oså satte vi oss i trappan i solen, satt där ett tag och det va supermysigt och härligt (A) kom hem för typ en halvtimme sen och snart ska jag iväg med mamma och pappa, hihi.
ikväll sover nog mathias här igen (: puss! //s'


längtar tillbaka så extremt mycket...

Kommentarer
Postat av: kristina

vad hände idag? för ett år sen haha

2009-05-02 @ 19:22:39
URL: http://www.sKristina.devote.se

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0