goooodnight

nu är det mesta fördigpackat och två väskor är ute i bussen. imorrn äre bara det sista, tandborste, laddare och parfym som ska med typ. skiter nog faktiskt i att sminka mej, orkar inte :O och vet ni?! i fredags så fick jag typ en allergisk reaktion i ögonen så de börja klia och svida så tvättade bort allt smink, och sedan dess har jag inte sminkat mej! det betyder alltså att jag gick te skolan i måndags, helt sminklös! aja, sminkade mej idag då, men måste säga att det känns inte bra alls.. :/ så sminket skippar jag nog imorn! men ska nog sova nu typ, ska ju trotts allt upp om 5 timmar.... -.-
godnatt sötkokosbollar! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0