happyface

idag är jag lycklig, superlycklig! och jag tror nog att jag ska bestämma mej för att vara det resten av dagen och inte låta någonting alls förstör min lycka :) om en liten stund ska jag ut, och sola i riktiga solen lite (A) sattsar verkligen på att vara brun i sommar för en gångs skull! vill bara vara ute idag för de e sjukt fint väder :) fast helst av allt vill jag nog åka till stan och köpa massa fina kläder och stanna i ngn park och chilla (A) menmen, de kanske blir nästa helg ? ;) åh, nu kom jag på att jag måste plugga ikväll.... eller ska jag sattsa på ig i fysik och spanska? (A) nä, det får nog bli att plugga... :(
aja, inte äns det ska få förstöra min dag! puss //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0