kvällen

hejhej :)
somnade typ 5 och vaknade vid 7, så tvekar på att jag kmr kunna somna ikväll.. -.-  vid halv 9 kom mathias och hämta en biologibok typ, sen vid kvart i 9 kom becka och cissi :) alla va trötta så vi gjorde ävll inte så mkt, men trevligt vare iaf, som vanligt (A) nu gick dom nyss hem typ ;p
nä, nu ska jag lägga me i sängen och kolla tv, har inte kollat på tv liksom ett helt program på typ .. aslänge, asså vi snackar om veckor...  ska väll ringa baby också. puss! //s'


drivbild, ;)

Kommentarer
Postat av: Pouffs.

Tack så jätte mycket,och detsamma ! :)<3

2009-05-04 @ 22:35:17
URL: http://pouffs.blogg.se/
Postat av: Matilda - Fotoblogg

svar: okej:)

ja, visst det kan jag göra. Kul med tips från läsarna!

Ska göra det någon dag när jag har lite mer tid. så du får hålla utkik på min blogg :) tack för tipset!

2009-05-06 @ 20:42:55
URL: http://adayofmylife.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0