I keep on searching but I can't find, The courage to show to letting you know, iloveyou.

tjatja! :) 
cupcakesen blev skitfina! haha. snackade nyss med baby också men han ville sova, tråkunge -.- haha. jag har inte tagit någon sömntablett idag så är inte alls trött, :/ aja, imorrn blire hallansvar med laget, jag och bästevän sitter i kiosken 3-5 , sen ska vi väll kolla på när vårat lag spelar match och sen sitter vi i seketariatet 6-7 typ, sen kommer baby dit och då drar vi hit och myser. :) sen sover han typ här och på söndag har jag inga planer alls! puss! //s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0