17 september 2009

hejjsan! :) har firat mamma idag som sagt och mormor&morfar va här, sen vid 8 kom min baby och vi kollade på idol och mös i soffan mest :) iskolan fick vi lång lunch så åt på sibylla, sen sluta vi 45 minuter tidigare också! hihi. imorrn ska jag te mormor på kvällen, vi ska typ te kinan med ngra av hennes kompisar, haha och sen sover jag där, för de va gryyymt längesen, typ flera år!, och nej, min mormor är inte gråhårig och gillar att baka bullar. hehe. aja, puss! //s'


jag och alice imorse påväg te konstgräset för att ha gympa, de va iiiiiiskallt verkligen, även om det inte ser ut så på alice. (snodde bilden av stina)

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0