dagens små uttalanden

hihi, idag när vi satt på tåget så kom det in två små tjejer och en tjej & kille. dom vuxna är syskon , har ett varsitt barn, och barnen är alltså kusiner. dom ska typ grilla eller ha picnik tsm ikväll. dom ska träffas iallafall. och när dom ska gå av tåget igen så säger en lilla tjejen: nu fick jag en idé! josefin (andra lill-tjejen) och jag kan duscha tillsammans! :D
och pappan ba: men vill du inte duscha med pappa då?
lill-tjejen: nä, jag vill duscha med josefin!
haha och fy så vi garva, det är väll våran annorluna humor antar jag.. men visst misstolkas det totalt? :O

sen påvägen hem så snacka jag med mathias i telefon och han va med anton. helt plötsligt säger rebecka: säg att anton hälsar te mej och cissi! :D
och ja, hon sa alltså vääääldigt fel. hahahah, hon skulle säga typ: säg att jag och cissi hälsar te anton :D jag började asgarva och mathias la på.. hahaha (A)
puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0