Spend all your time waiting, for that second chance

tjena tjena! vaknade typ halv tre och sedan dess har jag bara checkat lite bloggar och snackat med baby :) nu ska jag hoppa in i duschen vilken minut som helst! brukar ta ett tag ifrån att jag har bestämt mej att duscha till att jag verkligen gör det. aja, idag ska jag vara nyttig, duscha, göra mig fin och sedan städa rummet, för det behövs verkligen! och det är mkt skönare att va där inne när det är städat såå, ah :p igår snackade jag&baby om att jag skulle sova där ikväll men jag vet inte riktigt hur det blir, om jag nu gör det så hjälper jag nog till imorrn att flytta. menmen, mat ska jag göra snart också! puss//s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0