Baby there's something on my mind tonight, there's a reason to believe we almost got it right

godmorgon :)
vaknade runt 10 typ och gick upp. dagens planer är väll typ att dra igång spotify, sätta på massa underbar musik på högsta volym och städa rummet. det lär inte ta lång tid alls faktiskt (: joo de lär ta ett tag, nu när jag såg hur skrivbordet ser ut.... aja, sen ska jag duuuscha lääänge (A) sen ska jag fixa och trixa med body butter och brun-utan-sol (: sen ringer jag väll mathias och kollar hans planer, vem vet, han kanske dissar mej totalt liksom ;) menmen, nu ska jag städa! fast först så ska jag göra klart gurkans design (A) //s'


jag vet att den är emo... men jag har faktiskt gjort den själv så är lite stoltish (A)

Kommentarer
Postat av: gurkan

Fan va fint! :O

Du är bäst tallen :$

Tack för att du hjälper med designen (a)<33

2009-06-02 @ 16:03:44
URL: http://bjjork.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0