Everybody searching for a hero, people need someone to look up to.

tja ! :)
nu ligger jag här i sängen och lyssnar på bra musik och visslar med i låtarna (A) haha och att jag visslar, det betyder att jag är glad :) för vad vet jag inte riktigt menmen.  idag har jag bara varit med mathias typ (A) vi åkte te sigtuna där mitt på dagen och köpte glass :) sen åkte vi hit, gjorde inte så mkt, mös mest. sen halv sex skulle han hem. själv tar jag det nog lugnt ikväll, känner att jag inte orkar med mycket annat (A) ska bara titta på film och äta chips tror jag! och vet ni vad jag har kommit på ? jag är ju med mathias typ varje helg nästan, varje dag. och chips ger ju dålig andedräkt, så jag äter typ aldrig chips eller något sånt på helgen längre! :O och det är nog ganska bra för mej med tanke på hur mycket jag äter på vardagarna.... :/ aja, puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0