jag hatar sverige

jepp, ni läste rätt, kan bara säga att det handlar om melodifestivalen och en skrikkärring.. (som min mormor förövrigt tyckte va asbra, hur kan vi vara släkt? fast å andra sidan tycker hon inte att freddy åsblom är snygg heller.. jag eller mamma måste vara adopterade...) plus att snön har kommit tillbaka och nästan hunnit försvinna igen.. suck! nu äre bara slask och de går rakt igenom mina uggs.. ja, jag hatar sverige... tur att det ska bli "varmt" på måndag, men då blire väll snö på tisdag igen ändå... -.- haha hej, jag är väääldigt positiv ;)
//s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0