sjuuuk

huvudet värket oh näsan rinner. har superont i halsen också men åt precis lite glass så de blev bättre. frågan är nu bara; ska jag verkligen orka gå till skolan imorrn? typsikt eftersom onsdagar är den roligaste dagen i skolan enligt mej... såå, går nog imorrn och om jag känner mej sämre (om de nu går) så skippar jag skolan på torsdag ist, för torsdagar hatar vi i skolan ;o grejjen är bara att jag inte får träna då... men de kan jag kanske ända inte :/
jani, mkt funderingar jag har :p ipoden kmr tidigast fredag iaf eftersom dom skicka den idag -.- suuuuck!
aja, hoppas ni har det bättre än mej! //s'


Kommentarer
Postat av: Becka

krya på dej bästus <3333

2009-03-11 @ 10:02:21
URL: http://bbbecks.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0