19 maj 2009



idag är jag hemma från skolan. när jag vaknade imorse så kunde jag knappt prata för att jag hade så ont i halsen :/ aja, har sovit, tittat på tv, ätit kinamat och snackade precis med min älskling :) skulle kolla på film också men de funka inte -.- sen hitta jag en som funka men den va så dålig så ville inte se den. får se om jag går te skolan imorrn, vet inte riktigt än.. gäller ju verkligen till att bli frisk till på torsdag liksom! :O aja, nu ska jag fota lite, redigera lite bilder och sen ringer nog mathias igen. ska slänga lite kläder i tvätten också satt mamma hinner tvätta till imorrn då jag ska packa :)
puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0