i just want to hold you close.

tjulululu :) 
första skoldagen på lääääänge idag då. de va väll helt okej. skolfotot gick väll också helt okej. beckus och jag fick stå breve varandra, precis samma plats som förra året, haha ;p de som va lite jobbigt va att vi fick sluta 1, men amor fotot va 10 över 2, så vi gick hem te moa&stina ett tag och sen tbx te skolan för foto. efter skolan gick vi te stationen där moa va oså åkte vi tre te väsby. där kollade vi i lite butiker och jag fråga om praoplats, men de ser mörkt ut :/ aja, vi tog en fika på wayne's coffie också, chailatte för mej like allways! sen körde vi kronan ett tag. ni vet när man snurrar en krona och den som missar får man skjuta med kronan på knogarna? och moa fick ett jack stackarn :$ sen åkte vi hem iaf och moset skutsade hem mej (a) vi åt här hemma och sen kom baby och vi va ett tag (: sen vare DH och nu sitter jag här, ska tvätta bort sminket snart och sen ringa min älskling. herregud sicket långt inlägg! :o aja, puss! //s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0