do you know what's worth fighting for?

tjänare! :) mysig dag hare varit idag, speciellt hemma hos baby (a) men nu sitter jag här i soffan och tv:n är påslagen i bakrunden, och vet ni vad som är på? det där nya programet på 4an där det är några kändisar i en djungel, och det måste ju va årets mest tråkiga program? tkr de verkar helt värdelös iaf, haha.  
imorrn blire skola igen, tyvärr.. först ska vi träffas på arlanda gymnasiumet 10 i 9 för att kolla på ngn kolla som snackar om facebook typ, sen äre skoljoggen, och där kan ju inte jag va med så venne riktigt vad jag ska göra.. aja får väll se, puss! //s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0