10 april 2009

tja :)
klockan ringde kvart över 6 imorse, som tur va vaknade jag inte mathias stängde av den. men sen ringde en annan klocka halv 7, då vakna jag och somna sen igen, sen ringde mathias klocka 7. suck -.- alltså, det va inte meningen att alla klockor skulle ringa, vi bara glömde stänga av dom -.- aja, vid kvart över två hämtade vi mormor och åkte sen vidare te solna där mammas farmor bor. där vare middag, trevligt faktiskt :) sen åkte vi hem, hyrde film så ska kolla på den snart, imorrn ska va te mormor&morfar, på söndag farmor med resten av släkten och på tisdag leker jag med bästa gurkan och pecka pasta :D
puss ! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0