6 augusti 2009

goooodmorgon! haha nä, kanske jag som är lite efter? haha kom precis hem iallafall, baby åkte som sagt tidigt imorse men jag stannade kvar hemma med marcus. haha vaknade kvart över 2, fast idag hade jag ju en anledning iaf? att vi la oss ganska sent alltså. aja, ikväll ska jag nog träffa bästis eftersom hon åker iväg imorrn :( som tur är så kommer hon hem på söndag igen! (A) men men, nu ska jag tänka lite på hur designen ska se ut! grejjen är att jag inte riktigt har hittat ngt photoshop för mac än .. men men, har knappt äns letat så hittar det nog när jag börjar! puss//s'

Kommentarer
Postat av: Sufie

Då har vi något gemensamt, haha :D<3

2009-08-06 @ 15:23:12
URL: http://www.typsufie.se

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0