baby you should let me love you.

godkvällens! :) kom precis hem. jag och baby drog te coop en snabbis och köpte lite saker och sen åkte jag hit och han hem te sej. skolan idag va helt okej och dansen va grymt kul! :D nya läraren va superbra :) efter skolan så va bästevän så himla snäll som vanligt och hänkade med mej te väsby centrum där jag köpte födelsedagspresent te baby som fyller år på fredag som sagt, för det blev ju inte av igår ! imorn äre träning, inge mer, jo, ska på ngn teater elr något med skolan också! hihi, puss //s'


haha, är vi inte bara fööööör snygga? :o

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0