direkt från skolan!

tja! :) folket här sitter och tjata om att jag inte har bloggat på länge så nu slänger jag in ett nytt inlägg! sitter här i skolan och har teknik. ska typ söka fakta om mobiltelefonen. -.- aja. om en halvtimme så slutar vi! då drar jag , moa och bästis te kista och där ska jag typ hämta biobiljetter till en förhandsvisning. sen ska jag nog köpa present te baby också eftersom jag fick pengar idag och baby fyller 16 på fredag! :D hihi (a) nu ska vi dra ut och plugga istället. puss! //s'


bild från skolan typ

Kommentarer
Postat av: stella

vad lycklig jag blev nu !!

2009-08-25 @ 20:03:08

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0