dunderdag

godmorgon! :)
igår va en underbar dag. först blev de ikea med mamma&mormor dåe, och där vare trevligt :) sen åt vi på max, mums! efter det skjutsade dom hem mej och jag duschade och fixade mej. sen hämtade vi baby hemma hos han och drog ut te näsudden. & där vare kräftskiva med massa folk. trevligt vare iaf (a)  sen vid 10 typ så åkte vi hem te baby och fixade lite saker. sen hit och här kollade vi bara på tv typ, terminator eller ngt.. haha men jag somnade i soffan ... ;$ sen... ah kmr inte riktigt ihåg hur jag kom hit te sängen men vaknade här med baby brevid mej nyss iaf. hihi (a) han sover fortfarande och jag venne riktigt vad jag ska göra, är ganska sugen på frukost faktiskt :o aja, vi hörs! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0