hejj & hallå :)

godmorgon! :) som ni kanske märker så är jag inte alls på blogghumör den här veckan.. passar liksom på att njuta av sista veckan på sommarlovet istället känner jag! ;D aja, idag ska jag som sagt in till huvudstaden. mamma skulle på möte så hon har redan åkt, men jag tar nog halv 3 tåget in. har fått mina 3 stycken solpoletter nu idag också så någon gång innan på måndag ska jag försöka hitta en tid att sola lite innan skolan börjar! haha, fejjk, jag vet, men vad ska man göra när man inte har någonstanns att sola ute och man måste ligga 5 timmar i svenska solen för att bara få en gnutta färg? :o man vill ju inte va snögubbe på sommaren liksom :/ aja, nu måste jag fixa mej! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0