i love every move you make

the voice va najs :) såg darin och ngra till bra som ja inte vet vilka de va, jo typ mims också, haha men ngra andra med. aja, sen vid 10 drog vi te donken iaf för det börja regna, och typ 11 tåget hem . sen vid 12 tog jag moppen hem från bästevän .  imorrn ska jag kanske va med baby först lite, sen sola och sen ut med bästevän på kvällen. :) sista kvällen på sommarlovet ju! och idag är sista kvällen man kan lägga sej sådär underbart sent ju? :o aja, längtar verkligen inte efter skolan men vafan ska man göra? den 26 oktober äre höstlov iaf...  tack alla fina för ett härligt sommarlov iaf! //s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0