misslyckad dag -.-

det är typ världens mest misslyckade dag idag! :( råka låsa in nycklarna te beckas moppe i beckas moppe, så vi har varit hos låssmeden och massa grejjer. så det blev stinsen ist för kista och därför inga biljetter, surt! present te baby blev de inte heller eftersom mina pengar va inlåsta.. men när vi kom hem så hjälpte världens bästa papi oss att fixa fram nycklarna :) hihi och sen va han så snäll så han köpte comviq te mej också! :D så nu har jag pengar och kan ringa folk igen (a) aja, kanske snackar lite med baby och sen sover jag. puss! //s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0