tisdagskvällen

tjja! :) drog som sagt te baby, och han låg och sov typ ;o så väckte han med ngra pussar och sen mös vi mest :) efter ett tag drog vi te hans pappa där han åt . sen hem te mej där jag åt, och sen färgade jag håret typ, och sen satte vi oss på ballkongen och lyssnade på musik , mös och åt bullar, medans regnet öste ner utanför, najsbajs! :D sen mös vi lite mer och sen skulle han hem, men jag glömde min jacka hos han så jag åkte med och hämtade den. just nu booorde jag verkligen gå och lägga mej, tänkte att det kunde va bra satt jag inte va så trött imorrn, men det är en bra film på tv liksom? aja kollar nog klart och sen sover jag, puss! //s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0