Voices tell me I should carry on, But I am swimming in an ocean all alone .

grönan var kanoners! åkte massa saker, flera gånger, jetlag (hette den så?) kvasten, vilda musen, rocket jet, lustiga huset, fritt fall, uppskjutet... ah och myyycket mera! :D kmr bilder imorrn, men om det många kan jag inte lova, vi får se! :) imorrn ska jag va med min älskling, heeelt enasam :) haha de va länge sen vi va ensama , bara han och jag liksom (A) så vi tänkte kanske ta och åka te väsby och bowla, men vi får se hur det blir, jag är så grymt dålig på att bowla så, ah.. haha ;D sen blev vi tydligen bjudna på grillmiddag hos faster, farbror &kusin också, så får väll se om vi drar dit eller inte :) aja, nu ska jag redigera lite mer bilder och sen sova! imorgon ska jag sova ut (A) om inte baby lyckas väcka mej när han ringer på lunchen då... haha aja, puss! //s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0