jag har hört att du har träffat någon, och jag har hört att denna gång, denna gång är du säker. och jag hatar det så mycket...

hejjsan! :)
hemma från sigtuna nu. baby bjöd som vanligt på glass och efter ett tag gick vi ut på bryggan och kolla på båtar, sen satte vi oss på en bänk där på bryggan och snackade lite typ :) mys mys. sen drog vi hem dåe. ikväll blire en superlugn kväll. om jag hittar ngra bra bilder så blire en ny design, för denna är ju inte speciellt seriös som ni kanske ser? ;) sen kanske om jag har tid så nördar jag thesims :O haha.. ska packa också... elr nej, det får bli imorgon (a) hihi.
//s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0