och jag stod i hallen, ägnade telefonen en blick, ägnade ringklockan änu fler.

tjaaa! :)
drog till tandläkaren vid kvart över 12 typ. dom borra och borra och borra.... men fylde dom med ngn gegga... ska dit igen 22 juli och då ska dom ta bort tanden eller rotfylla.. någon som vet hur det känns ? ;s aja, sen drog ajg te becka och vi gick te brunos och jag solade :) sen kom mathias och hämta mej och vi åkte te våfflan i sigtuna där han bjöd på glass (a) sen hem till han och där mös vi mest :) sen kom pappa och hämtade mej vid 5 och då åkte vi och handlade. B&J blev det så ligger här och tänker på om jag ska orka släpa mitt arsle ur sängen och hämta de? (A) massa annat gott blev det också :) skulle egentligen köpa en glansgrejj te håret också men det fanns inte :/  nu åt vi nyss, oxfilé med sallad och beaneissås, mums! hyrde bolt också... hahah den ändå någolunda bra filmen som va kvar i butiken typ så den ska jag se ikväll! (A)
puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0