dagen :)

tjah! :)
idag har jag inte gjort mycket alls, suttit hemma och tagit det lugnt :) kollade på sexandthecity ett tag men i mitten (nästan slutet) så slutade filmen att fungera.. typsikt mej, allt jag är i närheten av går typ sönder.... -.- haha så de va bara att stänga av :P sen vid sju gick jag till träningen för de va meningen att moa&jag skulle kolla, men när vi kom fram så visa det sej att träningen är inställd, himla kul att pappa hade sagt de också -.- (han är våran tränare) såå jag och moa satt och snacka ett tag i hallen :) sen kom pappa ut från sitt möte och då drog vi te donken och köpte middag och moa drog hem te sej och leta örhänge, haha ;) aja, sen har jag fixat lite med ipoden och så, inte ngt speciellt :)
puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0