28 september 2009

tja! :)
som ni kanske har fattat så har jag inte orkat blogga alls. har legat i sängen mest med över 40 graders feber, men nu är i allafall febern bättre! 
här om dagen, (tror det va i torsdags typ?) så kommer pappa och säger att han har hittat något i brevlådan som är till mig. och gissa vad det kan vara? hihi det var ett kort och en liten påse med en kaka i! :o kortet va format som ett hjärta och på det stog det jättestort; KRYA PÅ DIG SOFIA! oså äre ritat mej nu när jag är sjuk och snart när jag blir frisk igen :D haha och massa glitter hjärtan! på baksidan står det; från favorit twinsen, vi skickade med en lyckokaka :)  haha, och jag blev superglad :D tyckte de va supergulligt :) 
aja, håller på och gör en film, puss hej! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0