29 september 2009

tjänare! idag har jag badat, riktigt länge, och läst veckorevyn som dumpades ner i brevlådan imorse :) sen så har mamma varit i stan också idag så hon kom hem med 6 stycken chockladpraliner ifrån NK och massa pärlor så att jag kan göra armband! har börjat redan lite smått och ska fortsätta imorrn. hihi är ensam hemma imorrn! har blivit så pass frisk iaf så att jag kan klara mej nästan själv, blir jobbigt om det kliar på ryggen bara men aja ! :) på lördag (helst fredag) så SKA jag vara frisk! för då ska jag minsan sitta i kiosken på hallansvaret med världens bästa vän! puss ! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0