gokväll!

gokväll! sov ju hos baby igår :) det var en mysig natt, vi somna typ 12, vaknade halv 4 på morgonen, sen mös vi och snackade och hade kul te 8 typ, vi åt frukost vid 7 också, och sen 8 somnade vi och 11 gick han ut med hunden och jag sov kvar te kvart i 12 typ :) haha. sen kom pappa och hämta mej så åt vi lunch och sen gick vi te läkaren för jag skulle kolla ett födelsemärke som jag har i huvet typ. sen åkte jag tbx te baby och vi mös och gjorde ganska mycket olika saker. sen åkte jag hem och skulle plugga men då upptäckte jag & mamma att jag tydligen har vattkoppor, skillat va? 15 år och vattkoppor, fun! och jag som precis skulle börja spela innebandy imorrn igen -.- aja, slipper plugga te alla proven just nu iaf och ska bara vara hemma imorrn och kolla på film och så. men mamma ska ringa ägaren till den lilla krabaten här neranför imorrn och fråga om vi kan komma och kolla på han och sen kanske han blir min! hihi :D puss! //s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0