hej negativ! :)

förbered er på en negativ sofia just nu, haha. nämen jag hatar allt just nu, allt går fel. och att ha vattkoppor när man är 15 är deffenitivt ingen hit! igår vare inte många alls, men idag har det bara ploppat upp grymt många fler hela tiden.. -.- fast jag är inte täckt av vattkoppor för er som tror det.. men det är jobbigt med feber också, och ont i huvet och halsen :/ aja, nog snackat om det! sov typ från 5 te 8 så har lite svårt för att somna just nu, that's why i'm uppe. men aja, har väll inge intressant att skriva om egentligen men va tvungen att skriva av mej lite bara, puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0