shoppingdag!

tjja! vet inte om jag har sagt det men har iaf varit och shoppat med min lilla mamma idag. och många kassar blev det!
  
från H&M: 
1 par trosor, 
1 bh
1 långärmad grå tröja
1 skjorta

från Gina:
3 par trosor,
1 grå stickadkofta
1 vitt baslinne
1 mörkblå långärmad tröja
1 dataväska

sen blev det också:
1 par höstskor från dinsko
1 svart skinjacka från lindex
1 par mjukisbyxor från bikbok, skulle köpa tjocktröjan också men den fanns inte :(
1 flerfärgad "sjal" från joy
1 svart väska från björnborg
1 "dataskydd" från björnborg
sen tror jag inte det va ngt mer. 
men nu har jag tillräckligt med kläder iaf! hihi :)
kanske blir bilder på ngt, men de va så mkt så venne om jag orkar ta kort på allt :/ haha, ja jag är lat (a) 
puss! //s'

Kommentarer
Postat av: Stina

Shiit vad niice !

Det var inte lite grejjor inte :P



Puss

2009-09-06 @ 17:35:42
URL: http://sttina.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0