i'm back!

hejj alla underbara läsare! :)
nu känner jag för att nu är bloggpausen slut. måste få börja skriva av mej lite igen ;p ny design fick det bli också, även om det är en extremt simpel eftersom mitt photoshop inte funkar :( aja, höll på att krocka i förrgår så har ramlat med moppen och mitt knä är helt mosat typ, så gick hem från skolan idag för orkade inte va där. ihelgen har det varit innebandyläger och jag kunde ju inte spela då men det var superkul ändå (a) nu ska jag sminka mej och sen drar jag te min baby och sover där inatt, får se om det blir skola för mej imorrn, vet inte riktigt än. hörs senare! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0